AntyBiz
  • Shorty
  • Handel
  • Technews
  • Twój interes
  • Many Many
  • Chcę więcej
    • Dofinansowanie
    • Fundusze Unijne
    • Koronawirus
    • Mikropozyczka
    • Offline2Online
    • Pożyczka płynnościowa
    • Tarcza antykryzysowa
    • Tarcza finansowa
    • Umorzenie mikropozyczki
    • Rzecznik MŚP
  • Go Home
Brak wyników
View All Result
AntyBiz
  • Shorty
  • Handel
  • Technews
  • Twój interes
  • Many Many
  • Chcę więcej
    • Dofinansowanie
    • Fundusze Unijne
    • Koronawirus
    • Mikropozyczka
    • Offline2Online
    • Pożyczka płynnościowa
    • Tarcza antykryzysowa
    • Tarcza finansowa
    • Umorzenie mikropozyczki
    • Rzecznik MŚP
  • Go Home
Brak wyników
View All Result
AntyBiz
Główna Handel Logistyka

Rozwój usług kurierskich dla e-commerce na przykładzie InPost

Oprac. MG
13 grudnia 2021
3 min skupienia
rozwój usług kurierskich
3
REAKCJI

Rozwijanie biznesu e-commerce niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa wymaga dużego zaangażowania czasu i środków. W przypadku sklepu internetowego jednym z filarów działalności, który często może decydować o sukcesie przedsiębiorstwa są usługi logistyczne i szybkie dostarczanie przesyłek do odbiorców. Dzięki współpracy z najlepszymi firmami kurierskimi Twój biznes wejdzie na wyższy poziom. Jakie usługi dla firm przygotowała firma kurierska InPost? 

 

Jakie usługi dla e-commerce oferuje InPost?

W ramach usługi przesyłki kurierskie dla firm, InPost udostępnił trzy dostosowane do potrzeb branży e-commerce opcje .

  • Możliwość odbioru paczki przez kuriera. Dotyczy to przesyłki, której waga nie przekracza 50 kg, a suma boków paczki nie wynosi więcej niż 220 cm. Dostawa przesyłki odebranej przez kuriera. Koszt usługi wynosi 9,99 netto z opłatą paliwową.
  • W ramach usługi kurierskiej możesz wybrać usługę standardową bądź lokalną, a także usługę gwarantującą dostarczenie paczki w ciągu 24h. W ramach usługi Kurier Standard otrzymujesz 95% pewności, że dostawa nastąpi w ciągu 24h. Paczka nie może ważyć więcej niż 50 kg, a suma wymiarów nie może przekraczać 220 cm. Cena usługi zaczyna się już od 9,91 zł.
  • W ramach usługi Kurier Lokalny masz pewność, że paczka zostanie doręczona jeszcze tego samego dnia, w którym zostanie nadana. Warunkiem jest jednak waga przesyłki, która nie może przekroczyć 30 kg. Wymiary paczki są takie same, jak w przypadki usługi Kurier Standard. Cena przesyłki paczki w ramach usługi Kurier Lokalny to koszt zaczynający się od kwoty 16,35 zł.

 

Terminowa dostawa przesyłek

Korzystając z usługi kurjerskiej InPost możesz być pewny, że przesyłki które nadasz zostaną dostarczone na czas. W przypadku jeżeli nie uda się dostarczyć paczki do odbiorcy z przyczyn niezależnych, w dniu następnym kurier podejmuję kolejną próbę dostarczenia paczki do odbiorcy. Jeżeli odbiorca wyrazi zgodę, niedostarczoną przesyłkę może odebrać w dogodnym terminie w najbliższym PaczkoPunkcie. Odbiorca ma możliwość także przekierowania paczki do Paczkomatu® lub do sąsiada bez dodatkowej opłaty.

 

Śledzenie paczki, czyli dodatkowe możliwości

Standardowo odbiorca paczki może śledzić przesyłkę poprzez aplikację mobilną lub wyszukiwarkę na stronie internetowej.

 

Elastyczność dla odbiorców w Paczkomatach – dodatkowa opcja przedłużenia czasu odbioru paczki.

Jeśli odbiorca nie może odebrać paczki z Paczkomatu we wskazanym terminie, może skorzystać z przedłużenia czasu pobytu paczki w Paczkomacie i zyskać dodatkowe 24 h na jej odbiór. Usługa ta jest dostępna w aplikacji InPost Mobile. Usługa jest dodatkowo płatna i kosztuje 7,99 zł i można z niej korzystać wielokrotnie.

 

Kilka słów o firmie

InPost obecnie jest w samym środku boomu na e-commerce i świetnie go wykorzystuje. Liczba Paczkomatów w Polsce przekracza w 15 tysięcy.  InPost rozwija się mocno poza granicami Polski wskazuje jasno na międzynarodowe ambicje. Choć konkurencja nie śpi i inni liderzy e-commerce chcą mu rzucić InPost wyzwanie na macierzystym rynku. Wyścig całej branży powinien zakończyć się rozejmem dodatkowych usług, co też byłoby interesującym rozwiązaniem dla branży e-commers jak i samych odbiorców.

Dołącz do dyskusji na FB lub Twitter.

Tagi: e-commercelogistyka

Przeczytaj także

dropshipping fulfillment różnice
E-commerce

Dropshipping vs fulfillment jakie są różnice pomiędzy tymi dwoma modelami logistycznymi

czy kurierzy powinni mieć badaną temperaturę
Logistyka

Kurierzy i dostawcy powinni mieć monitorowaną temperaturę? Wyniki badania zaskakują

koronawirus dropshipping
Logistyka

Jak koronawirus rozkręca rynek dropshippingu w Polsce

Wartość rynku usług pocztowych w Polsce 2019
Logistyka

Wartość rynku usług pocztowych w Polsce 2019 – Najnowszy raport UKE

poczta polska pin
Logistyka

Poczta Polska. Od dziś przesyłkę odbierzemy za pomocą PIN. Są jednak wyjątki

e-pack opakowanie zwrotne dla eCommerce
Logistyka

Polacy stworzą opakowanie zwrotne dla eCommerce. Rusza projekt E-pack

Logistyka

Pietrzykowski: pracownicy logistyki okazali się ukrytymi bohaterami

odbiór w punkcie
Logistyka

Poczta Polska: 50% wzrost zainteresowania usługą „Odbiór w punkcie”

Logistyka

Polski e-commerce paczkomatem stoi. 80% konsumentów wybiera tę formę odbioru przesyłki

zamknięcie firmy a kredyt mbank

Masz kredyt firmowy w mBanku? Lepiej nie zamykaj działalności – bank wypowie Ci umowę

sprzedaz aliexpress prawa autorskie

Oferujesz produkty z Amazon lub Aliexpress bez wiedzy sprzedawcy? Prawdopodobnie łamiesz prawo

Zaświadczenie o niezaleganiu a raty w ZUS

Zaświadczenie o niezaleganiu a raty w ZUS. Ważna informacja dla przedsiębiorców

dropshipping fulfillment różnice

Dropshipping vs fulfillment jakie są różnice pomiędzy tymi dwoma modelami logistycznymi

  • Polityka Prywatności
  • Napisz do nas
  • Kontakt z redakcją

Brak wyników
View All Result
  • Shorty
  • Handel
  • Technews
  • Twój interes
  • Many Many
  • Sypnij newsa
  • Leć na fejsa
  • Poćwierkaj