Rynek e-grocery w Polsce nabiera tempa, którego nie sposób pominąć w codziennych wiadomościach o handlu elektronicznym. Produkty z sektora FMCG wymagają innowacyjnych rozwiązań zarówno w kwestii logistyki, jak i budowy strategii marketingowej firmy. Staramy się dostarczać Wam najświeższe informacje dotyczące e-grocery i mimo że mogą brzmieć czasem jak materiały prasowe, to – jak zarzeka się prowadzący – takimi nie są. Wiadomości handlowe są bowiem materiałami pozyskiwanymi właśnie od firm i przedsiębiorstw, które w ostatnich czasach niezwykle dynamicznie rozwijają swoje kanały dystrybucji. Enjoy
Po 3 latach działalności jeden z szybciej rosnących Marketplace w Polsce zamknął się na nowych klientów. Carrefour chce skupić się ...
W dobie panującej pandemii koronawirusa ilość sklepów internetowych przybywa z każdym tygodniem. Duże brandy przyśpieszają prace rozwijające sektor e-commerce w ...
Strach, restrykcje i poczucie niepewności, zmusiły miliony Polaków do pozostania w domach w ostatnich miesiącach. W pierwszych dniach narodowego #zostańwdomu, ...
Branża e-grocery w ostatnich tygodniach rozwija się niezwykle dynamicznie. Większość sieci sklepów spożywczych, czy z sektora FMCG modeluje swoje przedsiębiorstwa, ...
Pandemia koronawirusa wpłynęła nie tylko na przedsiębiorców, którzy w zaledwie kilka tygodni musieli przystosować swoje firmy do panującej sytuacji, ale ...
W dobie pandemii COVID-19 branża e-grocery rozwija się w tempie, którego nigdy dotąd nie obserwowaliśmy. Zarówno duże sieci handlowe, jak ...
Według najnowszych informacji, BP wprowadza pilotaż dostaw jedzenia z sieci Wild Bean Café dostępnych na stacjach benzynowych w całym kraju. ...
W marcu 2020 zainteresowanie zakupami on-line w segmencie FMCG - w szczególności artykułów spożywczych - wzrosła do stopnia, którego nie ...
Jak donosi portal wiadomoscihandlowe.pl Zarząd KZRSS Społem chce połączyć wszystkie zrzeszone w Związku sklepy i stworzyć ogólnopolską platformę handlową. Miałyby ...