W opublikowanym dziś komunikacie czytamy, że Empik marketplace przebił właśnie magiczną granicę 1 mln zamówień. Platforma zrzesza już 1000 partnerów handlowych – sprzedawców – i jest jedną z bardziej rozpoznawanych w polskim internecie.
W ofercie Empik marketplace znajduje się już 2,5 mln produktów z 16 kategorii, a stronę co miesiąc odwiedza ok 7 mln unikalnych użytkowników. Według danych przekazanych w komunikacie sprzedaż na platformie stale wzrasta. W niektórych kategoriach nawet 3 krotnie. W przypadku działu sport i rekreacja wzrost ten sięgnął 423% rdr. Dom i ogród +303%, a zdrowie i uroda +242%. 20% obrotów generuje już aplikacja mobilna. Przedstawiciele firmy chcą, aby adres Empik.com stał się niebawem miejscem, które klienci wybierają intuicyjnie podczas zakupów w sieci. Firma stawia na stały rozwój w oparciu o trendy ale także potrzeby klientów.
Firma stawia na mocny rozwój współpracy z niezależnymi sprzedawcami, którzy mogą dołączyć do platformy i oferować swoje produkty milionom klientów w całej Polsce.
– Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, plasującą się w czołówce zestawień i rankingów najsilniejszych brandów. Cieszymy się dużym zaufaniem, a tym samym wiarygodnością wśród klientów. Teraz również inni sprzedawcy online mogą korzystać z siły marki Empik, naszej wiedzy i skali dotarcia, rozwijając w ten sposób własny biznes – mówi Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce w Empiku.
Zaznaczyć tu trzeba jednak, iż nie każdy sprzedawca internetowy może skorzystać z możliwości współpracy. Mimo że firma wciąż powiększa ilość produktów zewnętrznych, duży nacisk kładzie na czynniki decydujące o jej wizerunku. Kluczowe są tu jakość ofert oraz wysoki poziom obsługi klienta. Te firmy zaś, które już sprzedają na platformie, stale monitorowane są pod kątem poziomu satysfakcji i zadowolenia klientów.
– Stawiamy na zaufanych partnerów – duże i średnie firmy o ugruntowanej pozycji i z doświadczeniem w obszarze e-commerce, wyznające zbliżone do naszych wartości – dodaje Bujalski.