Izba Gospodarki Elektronicznej organizuje konkurs, który wyłonić ma najlepszych Dyrektorów z branży e-commerce oraz ich zespoły.
W czasach pandemii COVID-19 cyfryzacja oraz innowacje stały się motorem napędowym wielu przedsiębiorstw. E-commerce jako strategia biznesowa wymaga zarówno od liderów, jak i całych zespołów pełnego zaangażowania, doskonale przygotowanej strategii oraz ogromnej wiedzy z wielu dziedzin, która ma zostać wykorzystana w przedsiębiorstwie. I to właśnie chce docenić e-izba organizując konkurs.
Dalsze wzrosty sprzedaży w e-commerce – nowe dane Shopera
Nadszedł czas, aby pokazać rolę liderów i zespołów e-commerce w sukcesie marek. Ich znaczenie jest szczególnie ważne w ostatnich miesiącach będących wyzwaniem dla każdego biznesu. W konkursie e-Commerce Polska awards od 8 lat doceniamy firmy, natomiast Konkurs Dyrektor e-Commerce Roku to inicjatywa zauważająca i poszukująca nowatorskich, efektywnych działań dyrektorów oraz zespołów e-commerce. Szczególnie ważnych w dzisiejszej cyfrowej rzeczywistości. Wierzę, że ten konkurs będzie ceniony także przez zarządy, bo sukces dyrektora i zespołu to sukces całej firmy – przekonuje Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby.
Kapituła Dyrektora Roku w e-Commerce
Biorących udział w konkursie managerów oceniać mają znane z rynku e-commerce osobistości jak:
- Damian Zapłata, Członek Zarządu Allegro.pl
- Dionizy Smoleń, Dyrektor, Sektor Publiczny, PwC
- Grzegorz Bosowski, CEO Fly.pl
- Jacek Kinecki, CCO Przelewy24
- Jarosław Sokolnicki, Retail & Consumer Goods Industries Country Lead Microsoft
- Krzysztof Folta, Prezes TIM S.A.
- Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland Tradedoubler
- Łukasz Woźnica, Business Development Director Apifonica
- Marcin Łachajczyk, General Manager Ceneo
- Robert Olędzki, Digital Business Director PAYBACK
Ambasadorami konkursu są:
- Damian Zapłata, Członek Zarządu Allegro.pl
- Marcin Łachajczyk, CEO Ceneo
- Krzysztof Folta, CEO TIM S.A.
- Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland, Tradedoubler.
- Jacek Kinecki, CCO Przelewy24
- Robert Olędzki, Digital Business Director PAYBACK
Harmonogram konkursu Dyrektor e-Commerce roku 2020
- Etap I 7.05 – 29.06 przyjmowanie zgłoszeń do Konkursu;
- Etap II 2.07 – 06.07 weryfikacja zgłoszeń;
- Etap III 10.09.2020 r. ogłoszenie na Stronie Konkursu listy Nominowanych Uczestników w poszczególnych;
- Kategoriach Konkursu;
- Etap IV 30.09.2020 r. Gala Finałowa.
Kto może zgłosić się do konkursu
Jak czytamy w regulaminie, zgłaszać mogą się pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełne zdolności do czynności prawnych zajmujące stanowisko:
Dyrektor e-commerce, Head of E-commerce, Chief e-commerce Officer, Dyrektor e commerce i Marketingu lub Dyrektor e-commerce i Omnichannel w podmiocie gospodarczym prowadzącym sklep e-commerce, prowadzącym handel detaliczny, który ma w swojej strukturze sklep e-commerce lub zawierającym dział e-commerce, lub realnie odpowiadająca za e-commerce w swojej organizacji.
Nabór wniosków rozpoczął się w dniu 07.05.2020 r. Zgłoszenia przyjmowane będą do 29.06.2020 r. Wyniki konkursu ogłoszone zostaną w dniu 30.09.2020 roku w kinie Elektronik w Warszawie. Więcej informacji o konkursie dostępnych jest tutaj.
ECP